11 січня 2016 року у приміщенні КДМШ № 32 відбувся семінар-практикум викладача-методиста Київської театральної школи-студії Голосіївського району Шестакової Тамари Іллівни за темою: «Сценічна поведінка актора».
Головна ідея, яка пронизувала виступ Тамари Іллівни, зводилася до думки про необхідність розвивати в дитині талант, наданий їй природою. В жодному разі не можна змушувати її механічно копіювати показане вчителем, заучувати певні рухи чи жести. Треба виховувати в дитині інтуїцію, розкріпачувати фантазію, намагатися зберегти в ній щирість. Завдання викладача – створити атмосферу, в якій вільно народжуватиметься мистецтво, в якій внутрішні почуття та уявлення органічно перетворюватимуться на акторську гру.
Для того, щоб розвивати в дитині зазначені якості та вміння, Шестакова Т.І. запропонувала деякі вправи. Так, спроба пройти лабіринт спочатку з відкритими, а потім із закритими очами, за її думкою, сприяє розвиненню інтуїції; угадування, хто з дітей ховає якусь річ, допомагає звертати увагу на зовнішні прояви емоцій; розпізнавання на слух, кому з присутніх адресований оклик, вчить відчувати найтонші інтонації та відтворювати їх у власному мовленні.
Міркування Шестакової Т.І. стосовно природи акторської майстерності та практичні поради щодо способів розкріпачення дитини на сцені зацікавили викладачів класу академічного та естрадного вокалу і викладачів театральних відділів київських шкіл естетичного виховання, які були присутні на семінарі, і, напевно, будуть враховані ними у подальшій роботі.