Головна  →  Методичні заходи  →  27 березня 2018

Презентація педагогічної майстерні початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу (Школа мистецтв ім. М. Д. Леонтовича, струнно-смичковий відділ)

23 березня у школі мистецтв ім. М. Д. Леонтовича відбулися відкриті уроки відділу струнно-смичкових інструментів проекту Київського міського методичного центру закладів культури та навчальних закладів «Презентація педагогічної майстерні початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу». Свої уроки представили викладачі, які в різні періоди керували ансамблем скрипалів «Унісон», створеним у 1994 році. Від дня його заснування колективом керувала Щеглова Людмила Петрівна, а з 2016 року Лойко Ніна Леонідівна.

Урок Лойко Ніни Леонідівни та концертмейстера класу Кравченко Євгенії Олександрівни з ансамблем був націлений на те, щоб навчити учнів добиватися інтонаційної чіткості, ансамблевого звучання, вмінню зводити партії до ансамблю. Програма, яку було опрацьовано на уроці, складалася з творів різних жанрів та форм: М. Леонтович «Щедрик», Й. С. Бах «Менует», українська народна пісня «В кінці греблі шумлять верби та полька», А. Кос-Анатольський «Ой ти дівчино з горіха зерня», Ю. Павленко «Зоре моя вечірняя», та О. Должиков «Галицька полька». Викладач працювала з кожною партією, вирішуючи технічні та ансамблеві завдання.

Щеглова Людмила Петрівна з концертмейстером класу Смекаленковою Оленою Ігорівною працювали з ученицею підготовчої групи Моргун Дарією. Головною задачею уроку було досягнення вільних рухів обох рук, правильного ведення та розподілу смичку при виконанні основних штрихів. На кожний тип завдання на уроці працювали із різним матеріалом: «Моя перша пісенька», «Мазурка», українські народні пісні «Зайчик» та «Ой під вишнею», «Весняні квіти», «Полька». Урок був чітко хронометровано відповідно до конкретних завдань.

Присутні відмітили цікавий підхід до побудови уроків, бездоганний методичний рівень, творчу атмосферу обох занять. Бажаємо викладачам відділу плідної спільної та особистої роботи та творчих звершень.

Перейти до спискуВерсiя для друку