Головна  →  Методичні заходи  →  7 лютого 2018

Навчально-методичний проект у формі циклу відкритих уроків для завідувачів теоретичних відділів шкіл естетичного виховання за темою: «Предмет «Сольфеджіо» як чинник виховання креативної особистості» (№ 3)

6 лютого відбувся третій відкритий урок навчально-методичного проекту Київського міського методичного центру закладів культури та навчальних закладів у формі циклу відкритих уроків для завідувачів теоретичних відділів шкіл естетичного виховання за темою: «Предмет «Сольфеджіо» як чинник виховання креативної особистості». Цей захід спрямований на підвищення професійної компетентності і проходить він для завідувачів музично-теоретичними відділами мистецьких шкіл Києва.

Автор проекту, кандидат мистецтвознавства, завідувач теоретичним відділом КДМШ № 33 ім. В. Пухальського, Кулик Валентина Вікторівна цього разу запропонувала цікаву тему на своєму уроці. У доступній формі учні опановували поняття музичної форми та її змісту. Назва теми уроку «Будова музичного твору: логіка чи хаос?» свідчила про те, що діти вчилися розуміти логіку цілісної форми, драматургію музичних подій, закономірності та випадковості творчого процесу. Поняття музичної структури теж було опрацьовано на уроці на прикладі творів українського фольклору. Одну з відомих пісень «Ой, під вишнею» учні складали у формі диктанта-пазла. Цей процес захопив як дітей, так і відвідувачів, виявилось, що з першого разу правильно скласти пазли вдалось лише одній учениці, через це розбирали, чому і які решта наробили помилок. І на прикладі власної практичної роботи вихованці школи почали розуміти, логіка чи хаос керує процесом побудови музичної форми.

Валентина Кулик, як розробник програми по сольфеджіо для початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, в кінці зустрічі відповідала на питання колег та пояснювала деякі моменти проведення екзамену по сольфеджіо.

Запрошуємо колег відвідати останній урок музично-теоретичного проекту КДМШ № 33 ім. В. Пухальського за темою «Фактура як один з елементів створення музичного образу» у квітні (ІV чверть) цього навчального року.

Перейти до спискуВерсiя для друку