Головна  →  Методичні заходи  →  27 листопада 2015

Засідання методичних об’єднань викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (23-27 листопада 20015 року)

Засідання методичних об’єднань викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (23-27 листопада 20015 року)

   25 листопада в Дитячій школі мистецтв імені Стефана Турчака у рамках методичного об'єднання викладачів музичної літератури відбувся відкритий урок викладача цієї школи Сокачик Ренати Миколаївни. Урок було присвячено знайомству учнів 3 класу зі струнною групою оркестру. Присутні на уроці викладачі шкіл відмітили, що Сокачик Р. М. підібрала цікаву інформацію, переконливо доносила її до дітей, доречно застосовувала відео-, фото- та аудіо-матеріали. При обговоренні було особливо наголошено на ефективності використання на уроках музичної літератури інноваційних інформаційних технологій, адже сучасні діти не уявляють своє життя без комп’ютера та інших аналогічних пристроїв і тому краще сприймають інформацію, яка надходить до них звичними шляхами. Всі присутні на уроці особливо зазначили прекрасну взаємодію викладача та учнів, легку і невимушену манеру спілкування, активність та культурний кругозір класу.

   26 листопада у приміщенні КДМШ № 3 ім. В. Косенка в рамках засідання методичного об’єднання викладачів домри відбувся відкритий урок Фареній Тетяни Борисівни на тему «Сучасний репертуар домриста-початківця». Набирати 5-6-річних дітей для навчання гри на домрі стали не дуже давно, тож у викладачів не вистачає репертуару, на якому вони могли би виховувати своїх учнів. Саме ця ситуація стимулювала створення Тетяною Борисівною своєрідної «Школи гри на домрі» для початківців. Це низка п’єс, що представляють собою досить прості мелодії зі словами. Діти добре запам’ятовують слова, а з ними і музику та з задоволенням грають ці п’єски-пісеньки. Одночасно, зазначені п’єси містять ряд прийомів, необхідних для оволодіння первісними навичками гри на домрі.

   На початку уроку Фареній Т. Б. промовила вступне слово. В ньому вона висловила власне бачення тих проблем, які постають перед викладачем, що працює із учнями нульового та першого класів, та накреслила шляхи подолання цих проблем. Потім учні Тетяни Борисівни (нульового та першого класів) зіграли 25 п’єс, а сама вона прокоментувала задум кожної з цих п’єс.

   Урок виявився дуже змістовним. Викладачі, присутні на засіданні методичного об’єднання, зацікавилися музичним матеріалом, продемонстрованим Фареній Т. Б. та її учнями. Можна припустити, що у разі публікації збірки цих п’єс вони не залишилися б поза увагою викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів – причому не тільки домристів, а і скрипалів. 

Перейти до спискуВерсiя для друку